loading...
بـــــــــــه سرگـــــــــردون خوش اومـــــــــــدي
Danial بازدید : 33 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

دعا :
دعا کن سر جاش باشه وگرنه . . . !

منطق :
به خاطر اینکه من می گم !

آینده نگری :
اگر از اون تاب بیافتی و گردنت بشکنه محاله با خودم ببرمت خرید !

استقامت :
تا وقتی کلم بروکلی هاتو نخوردی از جات تکون نمی خوری !

اصلاح رفتار :
تو دیگه مثل بابات رفتار نکن !

قناعت :
میلیون ها بچه کم شانس توی دنیا هستن که آرزو می کردن من مادرشون بودم !

انتظار :
وایسا برسیم خونه . . .

رشد کردن :
اگر اسفناج نخوری بزرگ نمیشی !

کنایه :
گریه می کنی ؟ حالا یه کاری می کنم که واقعا اشکت در بیاد !

ژنتیک :
باید به خاطر ژن بابات باشه !

اصل و نصب :
این چه وضع اتاقه ؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی ؟

عدالت :
یه روزی بچه دار میشی ، امیدوارم بچه هات عین خودت بشن !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,480